Wersja 21.1
Usprawnienie i nowości w modułach:
- Dokumenty rejestrowane,
- Klienci,
- Polisy,
- Pojazdy,
- Raporty,
- Prowizje,
- Rozliczenia,
- Administrowanie pośrednikami.
Dokumenty rejestrowane
- Umożliwiono dołączanie kilku załączników podczas dodawania dokumentu rejestrowanego.
- Do Panelu polisy (moduł Polisy \ Panel polisy) dodano region z listą dokumentów rejestrowanych dotyczących polisy.
- Usunięto błąd podczas wyświetlania listy załączników do dokumentu rejestrowanego w Panelu Klienta (moduł Klienci \ Panel Klienta).
Klienci
Nowe kryteria szukania po nr PESEL, REGON, NIP
- W kryteriach wyszukiwania dodano oddzielne pola dla każdego z numerów oraz zmieniono zasady odnajdywania Klientów:
- PESEL – znajduje po nr PESEL lub fragmencie nr PESEL Klienta (jeśli masz uprawnienie do widoczności całego nr PESEL),
- REGON – znajduje po nr REGON lub fragmencie nr REGON Klienta,
- NIP – znajduje po nr NIP lub fragmencie nr NIP Klienta.
Panel Klienta
- Na liście polis w Panelu Klienta kolumna Przydzielono do wznowienia prezentuje teraz pośrednika z terminu wznowienia polisy w terminarzu, a gdy brak terminu to pośrednika z rolą Wznawiający polisę.
Polisy
Lista polis
- Kolumna Nr polisy na liście polis zawiera teraz pełny numer polisy, a nie jak do tej pory, numer polisy bez członu z rokiem („-RRRR”, „RRRR-”) co mogło prowadzić do mylnych wniosków.
- Dodano domyślnie ukrytą kolumnę Nr polisy (bez roku), która wyświetla numer polisy bez członu z rokiem.
Kreator polisy
- Wyłączono domyślne zaznaczanie pola NIE ROZLICZAJ dla polis anulowanych.
Niektóre towarzystwa wymagają rozliczania polis anulowanych a zaznaczenie tego pola uniemożliwiało raportowanie takich polis do Zestawienia operacji biura. - Umożliwiono dodawanie wpłaty do polis formą płatności PRZELEW.
Pojazdy
Uproszczone formatki dodawania i zmieniania danych pojazdu
- Na formatkach dodawania i zmieniania danych pojazdu znajdują się przyciski WIDOK UPROSZCZONY i WIDOK ROZSZERZONY, które ukrywają / odkrywają pola dotyczące rzadziej wprowadzanych informacji o pojeździe.
Preferencja wyboru przycisku będzie zapamiętana i wykorzystana przy kolejnym wywołaniu formatki.
Raporty
- Zmieniono kryteria i ekrany z wynikiem dla raportów Przypisu i Dynamiki przypisu. Zapoznaj się ze zaktualizowaną pomocą dla raportów.
Prowizje
Wczytywanie zestawień prowizyjnych
- W ostatnim kroku kreatora Wczytaj plik – Importowanie kolumna Produkt zawiera teraz kod produktu używany w iAgent24.
Umożliwia to pobranie do XLSX rekordów zawierających błędy w celu uzupełnienia, a następnie prawidłowe wczytanie jako plik prowizyjny.
Rozliczenia
Zestawienia operacji biura
- Oddzielne kolumny z kwotą wpłaty dla każdej formy płatności: GOTÓWKA, KARTA PŁATNICZA, PRZELEW. Zapoznaj się z treścią pomocy dla nowych kolumn.
- Możliwość wyszukiwania wpłaty klienta po numerze kwitariusza.
Administrowanie pośrednikami
Pośrednik ma przyporządkowanego Dyrektora, Agenta, Eksperta
- Zapoznaj się z treścią pomocy dla zakładki Definicje \ Role pośredników aby poznać zasady przyporządkowywania Dyrektora i Agenta do pośrednika.
- Umożliwiono (ręczne) powiązanie pośrednika z innym pośrednikiem – „Ekspertem”.
Polskie litery w kodzie pośrednika
- Zmiana ma na celu poprawienie czytelności kodów pośrednika.
Lista Pośredników
- Kryterium Nazwa szuka teraz po nazwie lub fragmencie nazwy pośrednika, nazwie skróconej lub fragmencie nazwy skróconej pośrednika, nazwisku i imieniu lub fragmencie nazwiska i imienia pośrednka.
- Dodano kolumny Agent, Dyrektor, Ekspert.
- Dodano kolumny z polami dodatkowymi, które możesz zdefiniować w module Definicje \ Pola dodatkowe.
Zakładka Dane pośrednika w Panelu pośrednika
- Wyświetlono informację o Agencie, Dyrektorze i Ekspercie.
- Wyświetlono województwo i powiat w regionie Adresy.
Zakładka Dokumenty dot. współpracy w Panelu pośrednika
- Umożliwiono rejestrowanie informacji o towarzystwie ubezpieczeniowym, którego dotyczy dokument, daty ważności dokumentu oraz podłączanie skanów do dokumentu.
- Ułatwiono dodawanie informacji o brakujących dokumentach.
- Zakładka Dokumenty w Menu pośrednika (po lewej stronie Panelu pośrednika) wyświetla na czerwono liczbę brakujących dokumentów
Raport dokumentów dot. współpracy
- Zmieniono kryteria raportu. Zapoznaj się z treścią pomocy dla raportu.
Raport statusów współpracy z towarzystami ubezpieczeniowymi
- Wynik raportu rozszerzono o dodatkowe informacje, które umożliwiają eksport danych do XLSX na potrzeby ich wykorzystania do rejestracji OFWCA w towarzystwach ubezpieczeniowych.