Dostępna jest nowa wersja 2017.1
Duży nacisk na usprawnienia w CRM zintegrowanym z aplikacją.
iAgent24® umożliwia personalizację wszelkiej korespondencji, np.
- podziękowań za zawarcie polisy,
- powiadomień o kończących się polisach,
- powiadomień o zbliżających się ratach składek,
- informacji o opóźnieniach w płatnościach składek,
- życzeń urodzinowych, itp.
W nowej wersji iAgent24® dodaliśmy atrybuty Klienta i jego polis, które pozwalają lepiej skonfigurować komunikację z Klientem.
W procesie sprzedaży i obsługi posprzedażowej Klienta bardzo ważna jest możliwość sprawnego zarządzania sprawami dotyczącymi Klientów. Scentralizowany dostęp do kluczowych informacji na temat Klienta pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i zmniejsza ryzyko popełniania błędów w obsłudze Klienta.
Aby sprostać tym wymaganiom nowa wersja iAgent24® otrzymała całkowicie zmodernizowany Terminarz.
Ponadto wersja 2017.1 zawiera szereg nowości i usprawnień w modułach:
- Klienci,
- Polisy,
- Analitycznym Raporty,
- Rozliczeń produkcji i prowizji pośredników,
- Zarządzania drukami ścisłego zarachowania.