Dostępna jest nowa wersja 2017.1

Duży nacisk na usprawnienia w CRM zintegrowanym z aplikacją.

iAgent24® umożliwia personalizację wszelkiej korespondencji, np.

  • podziękowań za zawarcie polisy,
  • powiadomień o kończących się polisach,
  • powiadomień o zbliżających się ratach składek,
  • informacji o opóźnieniach w płatnościach składek,
  • życzeń urodzinowych, itp.

W nowej wersji iAgent24® dodaliśmy atrybuty Klienta i jego polis, które pozwalają lepiej skonfigurować komunikację z Klientem.

W procesie sprzedaży i obsługi posprzedażowej Klienta bardzo ważna jest możliwość sprawnego zarządzania sprawami dotyczącymi Klientów. Scentralizowany dostęp do kluczowych informacji na temat Klienta pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i zmniejsza ryzyko popełniania błędów w obsłudze Klienta.

Aby sprostać tym wymaganiom nowa wersja iAgent24® otrzymała całkowicie zmodernizowany Terminarz.

Ponadto wersja 2017.1 zawiera szereg nowości i usprawnień w modułach:

  • Klienci,
  • Polisy,
  • Analitycznym Raporty,
  • Rozliczeń produkcji i prowizji pośredników,
  • Zarządzania drukami ścisłego zarachowania.

Pełny opis zmian znajdziesz tutaj